
Mario Melchiot, kulübün resmi internet sitesinde yaptığı açıklamada "Dün takım halinde taraftarlarımızı üzdüğümüz için kendimizi çok kötü hissediyoruz. Bu yüzden bizi Londra'da yalnız bırakmayan ve bu utanca tanık olan taraftarlarımızın yaptıkları masrafları ödemek istiyoruz. Söylenecek daha fazla bir şey yok. Ama en azından taraftarlarımıza yapacağımız bu ödemeyi bir borç olarak görüyoruz. Artık çalışmalara geri dönerek cumartesi günkü maçla beraber çıkışa geçmek istiyoruz"

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder