14 Kasım 2009 Cumartesi

Sıla * Ben elleri neyleyim...


Bütün anılar gözlerimde
Ezberledim sen gittin gideli
Bu ızdırap ah halim harap
Sen bu hale koydun beni

Ah gönlüm kırık ayna
Başım alıp nereye gideyim
Sen bana yar olmadıktan sonra
Ben elleri neyleyim

Hiç mi korkun yoktu Allah'tan
Yalnız koyup döndün geri
İnsaf etsen de geçti artık
O siyah beyaz film bitti

Ah gönlüm kırık ayna
Başım alıp nereye gideyim
Sen bana yar olmadıktan sonra
Ben elleri neyleyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder