ne zaman gol diye ayağa kalksak, elinde ofsayt bayrağıyla bekler hayat..
24 Kasım 2009 Salı
Gören Varmı ?
Nerdesin Be MegaSTAR... Gökhan Özen İngilizce Şarkı Söylerken,İsmail yk Facebook Derken Senden Yine Bi kelebek Etkisi Bekliyoruz... yaP Yine 2 kelimeli Bi Şarkı...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder