13 Kasım 2009 Cuma

el Clasico çok yakında sinemalarda..

İspanyollar farklı bir uygulamaya adım attı.. 29 Kasım 2009'da oynanacak Barcelona Real Madrid maçı bir çok anlam taşıyor.. Transfer rekortmeni Real ile makine düzeni gibi tıkır tıkır işleyen Barca kozlarını paylaşacak. Real geçen yılki 6-2 'nin intikamını almaya çalışacak, Barca ise Noucamp'da yine gülmek isteyecek. Ronaldo ve Kaka herşeye rağmen olası kötü sonuçta tartışılmaya başlanacak. Benzema gol atamazsa ipi çekilecek, hatta kupadan elendikten sonra suyu ısınan pellegrini belki kovulacak.. Ama maçın asıl ilginç yanı çok hoş bir uygulamaya tabii tutulacak olması.. El Clasico İspanya'da ki tüm sinemalarda canlı yayında vizyonda olacak. Üstelik şimdiden en güzel maçlardan hazırlanan fragmanlar film öncelerinde dönmeye başlamış bile..

Kısa bir not; fiyatlar standart film fiyatında olacakmış ve sinema salonunda sessizliğin aksine tezahürat serbest olacakmış.. Her türlü kabuklu yemişle salona girilebilecekmiş.. Gerçekten el clasico buna denir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder