13 Kasım 2009 Cuma

Ankaragücüme gitti bu transfer!

Ankaragücü'ne imza atmak için geldiğinde yaklaşık 3000 taraftar karşılamıştı Vassell'i.. Hatta Premier lig'te ununu elemiş eleğini asmış Vassell için yapılan bu karşılama ingilizleri bile güldürmüştü.. Öyle ya 22 kez Milli takımda oynamış, Aston Villa ve Manchester City formaları ile süper performanslar sergilemiş biri nasıl olur da düyanın en memur şehri Ankara'ya gelirdi ki? Kardeşim hadi Premier Lig'te miyadın doldu anladık alt ligler'de ona ne bileyim İskandinav ülkelerine git. Ersen Martin bile Huelva'da oynadı be, Bülent Akın'ın bile oynadığı Premier Lig'ten kalk Ankaragücü'ne gel.. Gerçi ilk zamanlar işler güzel gidiyordu. Vassell arka arkaya ingilizvari iki sert plaseyi dar açıdan ağlara yollayınca gece kondu havalara uçmuştu sevinçten. Derken birden fırtına koptu. Hikmet Karaman'ın Mourinho'yu gölgede bırakan mukavelesi çıktı ortaya, Vassell paramı alamıyorum diye dert yandı.. Hop bir haber geldi Vassell kaldığı otelden de apar topar çıkarılmış. Kendi parasıyla başka bir otele yerleşmiş.. Aslında Vassell derhal ülkesine gitmeli hemde geldiği gibi tek bavulla.. Yoksa dolmuş durağında kahyalık yaparken, parkta çakma adidas saat satarken görmek istemiyoruz O'nu..
Ne garip hikaye ama.. Bir zamanlar batan ayak tırnağını matkapla koparması gündeme damga vurmuştu ingiliz gazetelerinde, şimdi de bu transfer hikayesi.. Tam bir Türk işi.. Gelişi muhteşem olmuştu ama gidişi suskun olacak gibi. Derhal gol sıkıntısı çeken Trabzonspor kapmalı bu adamı. Ama Kevin Campbell duymasın işi bozar gibi geliyor bana..Olmadı çeker gider Vassell, öyle ya Ankara'nın en güzel yanı İstanbul'a dönüştür derler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder